Labsajūta

Veselības uzlabošanai un saglabāšanai visefektīvākā ir mērenas intensitātes regulāra fiziskā aktivitāte - tāds aktivitātes tips, kas paātrina sirdsdarbību, muskuļos un locītavās rada siltuma sajūtu un viegli paātrinātu elpošanas ritmu. Galvenās veselību veicinošas fiziskās aktivitātes ir vienkāršas un jau pierastas darbības – tādas, kā pastaiga vai staigāšana ar nūjām, riteņbraukšana, fizisks darbs, peldēšana, vidējas intensitātes lēnas fiziskās nodarbības, dejas.

Nūjošana

Nūjošana ir augstas efektivitātes sportiska nodarbe, kurā tiek izmantota pareiza nodarbības metodika, soļošanas tehnika un īpašas nūjas vienmērīgai ķermeņa noslogošanai.

Nūjošana nodarbina ap 90% cilvēka muskuļu, turklāt tā ir efektīvāka par intensīvu iešanu bez nūjām.

Nūjošana ir draudzīga: nūjošana ir droša, tajā nav vecuma ierobežojumu un nūjot ir iespējams visos gadalaikos.

Teipings

Vai Tu zini kas ir teipings?

Teipings ir speciāla elastīgu, pašlīmējošu saišu līmēšanas metode organisma fiziskā stāvokļa uzlabošanai. Uz 2-3 dienām piestiprina kādai ķermeņa daļai tieši pie ādas speciālu elastīgu saiti. Saite palīdz muskuļiem, pasargā no pārmērīgas slodzes un uzlabo locītavu stabilitāti. Metode nodrošina pareizu muskuļu un locītavu darbību, kā arī mazina tūsku un sāpes.

Uztura speciālists

Ir jāēd un jādzer tieši tik, cik nepieciešams, lai mūsu spēki atjaunotos nevis tiktu nomākti.

Uztura speciālists ir augsti kvalificēta ārstniecības persona ar augstāko izglītību, kurš piedalās pacientu veselības veicināšanas, izglītošanas, ārstniecības un rehabilitācijas procesā. Bet parasti ikdienā , savās pieņemšanas stundās tas ir cilvēks, kurš palīdz citiem cilvēkiem apgūt jaunus uztura paradumus.

Katram klientam individuāla pieeja!